Online szeminárium a PR-Agent Kft.-vel
Miről ismerhető fel egy fenntartható vállalat? Cselekvőképes vagy csak tudatos a vállalati szféra? Elhisszük-e, hogy elég ha csak mindenki a saját háza táján tesz rendet? Milyen csatornákon érdemes erről kommunikálni? Mennyire kell a munkavállalókat bevonni? Ugranak-e a témára?
Zöld témák döntéshozóknak. Egy óra azokkal, akik nem csak szemlélői, hanem részesei is kívánnak lenni az őket körülölelő környezetnek, természetnek – ezért hajlandóak aktívan tenni. Egy ideális világban a hétköznapi ember és a vállalatok is tesznek azért, hogy az erdők, mezők és azok élővilága túléljen, megmaradjon és fejlődjön. A Swisscham közösségének a COVID 19 évében is sikerült példamutatóan összefogni és cselekedni.
Szeretettel várunk minden kedves érdeklődőt,
aki szívesen belemerülne ebbe a témába!
Miről fogunk beszélgetni:
- Ökotudatosak-e a magyar cégek?
- Mennyire fontos leendő és meglévő kollégáidnak, hogy zöld-e a céged? Hogyan mutasd ezt meg nekik?
- Hogyan lehet kommunikálni az ökotudatosságot? Ismered-e a természetet? Bölcsen hasznosítjuk-e a rendelkezésre álló forrásokat?
- Mit ad hozzá az ökotudatosság a márkád értékéhez?
Előadónk és beszélgetőpartnereink:
Pechtol Szabolcs, az Érted Zöld Platform alapítója és Soós Eszter a PR-Agent Communications ügyvezetője
Időpont: 2021. február 23. 10-11 óráig
Helyszín: Zoom online plattform (A csatlakozáshoz szükséges linket a regisztrációt követően küldjük el a megadott e-mail címre.)
Részvételi díj:
Swisscham tagoknak: ingyenes
Teljes árú jelentkezés: 5000 Ft